Något gult på stickorna så här inför helgen!


Kaffe och stickning, det är en bra start på helgen tycker jag. En skön uppladdning inför vad nu helgen har att erbjuda!

Det som sitter på stickorna är en ren nöjesstickning. Bara för att det är roligt att prova fram ett mönster/metod att sticka. Planen är att det ska bli en härligt guuuul och solstråleinspirerad sjal pyntad med pärlor, och hittills ser det ut att gå som planerat!

Och se också så fin min kalender blev när den fick en framsida av ett av Jag blommar-Marias fina vykort!


Kommentarer
Postat av: irenejb

Bara fina saker på bilden! Snygg gul stickning, prickig duk, finpåse och så framsidan på kalendern! En riktigt bra start på helgen håller jag med om att det ser ut som :)

2014-02-01 @ 11:33:12
URL: http://irenejb.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0