Stickat: Super secret birthday socks



Lillebror önskade sig regnbågsrandiga raggsockor i födelsedagspresent, och vilken stickande förälder kan motstå en sån önskan? Inte jag i alla fall! 

Garn: Raggi "splash" (färg no. 15115)
Stickor: 3,5mm & 4,5mm

Mönstret är ett gratismönster från Järbo. "Klassiska raggsockor i klara färger" tror  jag det kallades, men det är väl ungefär samma som många av deras andra raggsocksmönster skulle jag tro. Jag valde i alla fall att sticka den raka tån på dessa. Blev en snygg avslutning tycker jag!




Kommentarer
Postat av: lotta

Snygga sockar. Har aldrig sett en rak avmaskning på sockar tidigare, verkar praktiskt.

2014-10-17 @ 05:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0