Presentstickningar x 3


Jag har stickat pulsvärmare med pärlor på. 

Ja oj, vad jag har stickat pulsvärmare!

Jag har stickat så där många att mina vänner på stickcafét började undra vad jag höll på med när jag vecka efter vecka ständigt stickade på en grå pulsvärmare med pärlor...

Förklaringen till detta nitiska pärlstickande är den att jag ska till att byta tjänst och gärna ville sticka några värmande (lokalerna där vi arbetar kan vara rätt kyliga...) gåvor till några av de personer jag jobbat närmast.

Alla muddarna är stickade i Sandnes Lanette på 2 mm stickor med lite olika sorters pärlor i matchande grått/svart som jag hade hemma.

Jag är nöjd, och mina kollegor blev glada. Om inte annat så bör de hålla sig varma i vinter ❤

Gissa yrket? 


Kommentarer
Postat av: Cecilia N

Kardiolog?

2015-10-27 @ 15:23:02
URL: http://cessistickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0