Semester, stickmester?

Ledig tid = tid för skapande!

De som syr mycket har jag sett kallar sin sy-ledighet för "symester". Men vad kallas stick-motsvarigheten mån tro? Ni vet tiden när du bara ligger och maskar hela dagen... 😉

Stickmester?

Nåväl, en sak som faktiskt blivit både påbörjad och avslutad under min ledighet är dessa jordgubbar. Ja, jag har sett mer jordgubbslika jordgubbar, men beställaren/mottagaren var nöjd i alla fall!

Som vanligt stickade på frihand av bomullsgarn på stickor 2,5mm


Kommentarer
Postat av: Fale Artut

Tack för kommentarer! Jag visar när jag skall börja väva den"hopplöst" färgade varpen.

2016-07-25 @ 08:27:52
URL: http://faleartutblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0