Övertidspyssel



Själv hade jag ju tänkt att vi vid det här laget skulle ha en bäbis att snusa på, men tydligen så har bäbisen andra planer...

För att göra väntan lite mindre tradig har jag pysslat ett halsband av de fina knapparna jag fick för längesedan och som fortfarande inte fått någon kofta att sitta på, träpärlor från ett återbrukat 70-tals halsband och nyköpta glaspärlor i den där llite grön-turkosa färgen jag blir så sugen på varje sommar.

Halsband blev visserligen riktigt trevligt, men nu tycker jag gott att den där busbäbisen kan bestämma sig för att det är tid att födas!


Kommentarer
Postat av: Mormor

"Mormor Helga" tänker på er och hälsar så mycket! Hon fyller ju år idag.

2011-05-27 @ 17:22:52
Postat av: TokTova

Du lyckas i alla fall sysselsätta dig medan du väntar. Min "tvåa" gick ju över tiden två veckor och då höll jag på att bli tokig av denna väntan. Ta det lugnt och vila, sa alla till mig. Men det gick inte! Man vill ju bara att bebisen ska födas. Snyggt halsband blev det i alla fall!

2011-05-27 @ 17:53:39
URL: http://toktova.blogspot.com
Postat av: Fale Artut

Till slut kan man tro att det inte blev någon bäbis alls, bara en tjock mage! Sänder många lycka-till-tankar!

2011-05-27 @ 18:50:20
URL: http://faleartut.blogspot.comf
Postat av: Iréne JB

Typsikt bebisar, klarar inte av att hålla tidtabellen :)

2011-05-27 @ 18:59:01
URL: http://www.irenejb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0