En oro för det nya året




...ja, alltså en oro som i en sån mobil/festkrona i stil med den Svala gjorde, inte oro som i orolig.
(som tur är)

Material: Lite blandat återbruk så där - locket från en pepparkaksburk, de sista bitarna av lakanet som blev en spökzombie-dräkt till halloween piffat med mazarinformar som blivit blommor.

De där rivna trasorna får mig lite att tänka på sånna där böneflaggor.
De där som liksom fransar upp sig och sprider sina trådar i vinden.
Känns som att det kan passa bra nu, med alla förhoppningar och önskningar inför det nya året och allt vad det ska komma att innehålla!

Kommentarer
Postat av: Tyg och otyg

Vad tjusig den blev och vilka jättefina julklappar du gjort! Mormor och farmor måste ha blivit kalasglada. Gott nytt år till dig och familjen!

2012-01-02 @ 14:26:18
URL: http://tygochotyg.blogspot.com
Postat av: Svala

sååå mycket finare än min ;o) Jag får lust att göra en till när jag ser din faktiskt! hm... =o)

2012-01-07 @ 19:04:15
URL: http://erica-svala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0